40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 شرکت تکسوس : موتور جستجوی فارسی پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی

شرکت تکسوس : موتور جستجوی فارسی پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی

شرکت تکسوس در زمینه پردازش طبیعی زبان و داده کاوی فعالیت می‌کند. حوزه فعالیت این شرکت موتور جست‌وجو بوده و مدل کسب درآمدی آن نیز پرداخت حق اشتراک و پرداخت به ازای استفاده است. از جمله مشتریان تکسوس می‌توان به شرکت‌های نوپانا و سیمای همراه اشاره کرد.

تکسوس یک سرویس ابری جستجو برای وب سایت‌های فارسی زبان است. با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی و پردازش زبان فارسی، تکسوس قادر است جستجویی پیشرفته برای محتوای فارسی ارائه دهد. تکسوس موتور جستجوی اختصاصی برای هر سایت است که بر حسب نیازهای مدیر سایت تنظیم شده و نتایج مطلوب به جستجوهای کاربران را به آنها نمایش می‌دهد. همچنین با در اختیار گذاشتن ابزارهای جانبی مانند اصلاح غلط املایی، جستجوی معنایی و پیشنهاد کلمه به کاربر در هنگام جستجو کمک می‌کند. به همین دلیل شعار شرکت تکسوس «با داشتن یک جستجوی پیشرفته ارزش مطالب سایت خود را به کاربرانتان نشان دهید» است.

از جمله امکانات تکسوس می‌توان به پردازش زبان طبیعی، جستجوی شخصی‌سازی شده، پیشنهاد خودکار کلیدواژه در هنگام تایپ، خطایاب املایی، جستجوی معنایی، امکان نمایش تبلیغات در جستجو، اولویت‌دهی به آیتم‌های اسپانسر، ارائه گزارش‌های تحلیلی از جستجو‌های کاربران، فیلتر داینامیک و جستجوی یکپارچه روی چند سایت اشاره کرد. از نکات قابل ذکر دیگر تکسوس می‌توان به در اختیار قرار دادن رفتارهای جست‌وجوی کاربران به مدیر اشاره کرد.

با سرویس فوق‌العاده شرکت تکسوس مدیران سایت‌ها می‌توانند بر فرایند جستجو کنترل داشته باشند. مدیر سایت همچنین می‌تواند پارامترهای مختلفی را در نمایش دادن نتایج به کاربران دخیل کرده و به این صورت جستجویی کاملا مطابق با نیازهای سایت خود داشته باشد. وجود قابلیت‌هایی همچون نمایش هدفمند تبلیغ براساس جستجوی کاربران و مشاهده گزارش‌های جستجوی کاربران به تفکیک هر کاربر در بازه‌های زمانی مشخص تکسوس را به ابزاری کاربردی برای سایت‌ها تبدیل کرده‌است.

کاربرانی که از API مخصوص تکسوس و یا پلاگین وردپرس استفاده می‌کنند، اطلاعات سایت آن‌ها در لحظه قابل بروز رسانی در این سرویس شرکت تکسوس است. برای دیگر کاربران برحسب نیاز آن‌ها در بازه‌های زمانی مشخصی اطلاعات سایت توسط خزشگر جمع آوری شده و توسط سرویس تکسوس قابل جستجو می‌شود.

فعال کردن سرویس جستجوی تکسوس، علاوه بر ارتقای کیفیت نتایج جستجو، به مدیر وبسایت اجازه می‌دهد که از طریق پنل مدیریت، اطلاعاتی تحلیلی در خصوص جستجوهای انجام شده در وبسایت کسب نماید. ‌این اطلاعات می‌تواند شامل مواردی مانند جستجوهای بدون پاسخ یا فراوانی جستجوی واژگان مختلف باشد.


شرکت تکسوس در یک نگاه
شرکت تکسوس
 

ما فهرستی از شرکت‌های فعال در چند حوزه‌ هوش مصنوعی را گردآوری کرده‌ایم تا در اختیار علاقه‌مندان و مخاطبان این حوزه قرار دهیم. در صورتی که شما نیز اطلاعات تکمیلی در خصوص این شرکت‌ها یا کسب‌و‌کارهای دیگری که از قلم افتاده‌اند دارید می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما ارسال نمایید و ما را در تکمیل این فهرست یاری نمایید.
هوشیو به عنوان پایگاه جامع هوش مصنوعی در ایران، ارائه‌دهنده به‌روزترین اخبار و مقالات این حوزه است.
بنر شرکت چند حوزه ای هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]