40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 شرکت سحاب پرداز ؛ متخصص نگهداری و تحلیل داده

شرکت سحاب پرداز ؛ متخصص نگهداری و تحلیل داده

شرکت دانش‌بنیان‌ سحاب در سال ۱۳۹۳ در زمینه جمع آوری، نگهداری و تحلیل داده ها برای ارائه محصولات و خدمات به کسب‌وکارها شروع به فعالیت کرد. محصولات و خدمات شرکت سحاب پرداز شامل سامانه مدیریت‌ ترافیک شبکه، اعتبار سنجی مشتریان و سامانه بازشناسی چهره است.

سامانه مدیریت‌ ترافیک شبکه یک موتور پردازش‌ ترافیک با قابلیت‌های متنوع است. ‌این سامانه توانایی پردازش‌ترافیک به‌طور برخط و تحلیل عمیق بسته‌ها را دارد. ‌این محصول سحاب پرداز بسته‌ها و نشست‌های‌ترافیک شبکه را با میلیون‌ها قاعده مختلف تطبیق می دهد و بر اساس قواعد تنظیم شده، محدودیت‌های ‌ترافیکی خواسته‌شده توسط مدیر شبکه را بر روی‌ ترافیک عبوری از خود اجرا می‌کند. سامانه مدیریت‌ ترافیک شبکه از روش‌های تشخیص الگو و یادگیری عمیق استفاده می‌کند تا هزینه‌ی تشخیص پروتکل‌های شبکه را کاهش دهد.

یکی دیگر از خدمات سحاب پرداز اعتبارسنجی مشتریان بانک است. شرکت سحاب پرداز با استفاده از روش‌های علوم داده، راه حلی برای چالش بانک‌ها در خصوص پیش بینی خوش حسابی مشتریان جهت اعطای تسهیلات ارائه کرده و ریسک‌ این خدمت را برای بانک‌ها پایین آورده‌است.

این راه حل همزمان با تغییر داده‌های کسب‌وکار، به‌طور برخط اجرا می‌شود و قابلیت به‌روز کردن مدل با داده‌های جدید افزایش دقت پیش‌بینی‌ها را به دنبال خواهد داشت. همچنین‌این سیستم می‌تواند بازپرداخت تسهیلات را رصد کند تا در صورت‌ایجاد تغییر در رفتار مشتری واکنش مناسب توسط بانک صورت بگیرد.

سامانه تشخیص شباهت چهره نیز، محصول دیگری از شرکت سحاب پرداز است که تمامی مراحل از پردازش ویدئو تا بازشناسی چهره را شامل می‌شود. راهکار بازشناسی چهره انبوه ‌این شرکت قابل اجرا برروی داده‌های چند رسانه‌ای و ویدئویی است و می‌تواند چهره‌های متعدد موجود در یک فریم را تشخیص دهد.


شرکت سحاب پرداز در یک نگاه

شرکت سحاب پرداز

ما فهرستی از شرکت‌های فعال در چند حوزه‌ هوش مصنوعی را گردآوری کرده‌ایم تا در اختیار علاقه‌مندان و مخاطبان این حوزه قرار دهیم. در صورتی که شما نیز اطلاعات تکمیلی در خصوص این شرکت‌ها یا کسب‌و‌کارهای دیگری که از قلم افتاده‌اند دارید می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما ارسال نمایید و ما را در تکمیل این فهرست یاری نمایید.
هوشیو به عنوان پایگاه جامع هوش مصنوعی در ایران، ارائه‌دهنده به‌روزترین اخبار و مقالات این حوزه است.
بنر شرکت چند حوزه ای هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]