40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 فناوران اطلاعات سخن ، پردازش زبان طبیعی و تشخیص گفتار

فناوران اطلاعات سخن ، پردازش زبان طبیعی و تشخیص گفتار

شرکت فناوران اطلاعات سخن در سال ۱۳۹۶، با هدف ارائه راهکارهای پردازش زبان طبیعی و تشخیص گفتار مبتنی بر هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، با همکاری مرکز نوآوری فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه صنعتی شریف و با حمایت بنیاد ملی نخبگان تأسیس شد.

ازجمله خدمات ارائه شده از سوی این شرکت دانش‌بنیان که رتبه اول جشنواره استارتاپی شهر هوشمند را کسب کرده پردازش زبان طبیعی،‌اینترنت اشیاء، پردازش تصویر و بینایی ماشین، تحلیل داده‌های حجیم، تجربه مشتری و تجارت الکترونیک است.

رایتل، دولت همراه، شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان، مرکز نوآوری فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه صنعتی شریف، بانک پاسارگاد و شهر فرودگاه امام خمینی(ره) ازجمله مشتریان فناوران اطلاعات سخن محسوب می‌شوند برخی محصولات این شرکت شامل دستیار شخصی هوشمند نوا، اپلیکیشن شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) و سیستم تصمیم یار مدیریت بحران زلزله می‌شود.

نوا

محصول اصلی این شرکت، «موتور پردازش زبان طبیعی و گفتار پرسا» است که زیرساخت ارائه انواع سرویس‌های مبتنی بر پردازش زبان طبیعی و گفتار را روی بسترهای مختلف مانند اپلیکیشن موبایل، پیامک، وب، بات در پیام‌رسان‌ها و… ارائه می‌دهد. نخستین محصول پیاده شده بر بستر موتور هوشمند پرسا، دستیار صوتی هوشمند نَوا است.‌ این دستیار صوتی سرویس‌های متنوعی ازجمله بررسی آب‌وهوا، اعلام اوقات شرعی، تماس و پیامک و… ارائه می‌دهد.

قابلیت یادگیری و پیشرفت سامانه پس از تعامل، داشبورد تحلیل و آنالیز کسب‌وکار، داشتن داشبورد منحصر به خود نوا برای آموزش مجدد داده‌ها، شناسایی معنا از روی دستور زبان فارسی و تسهیل ارتباط و تعامل با کاربران ازجمله قابلیت‌های این سرویس است.

سیستم تصمیم‌یار مدیریت بحران زلزله

سیستم تصمیم‌یار مدیریت بحران سامانه‌ای هوشمند برای کمک به مسئولان در زمینه اتخاذ سریع بهترین تصمیمات، در شرایط وقوع زمین‌لرزه است.‌ این سامانه هوشمند شامل خدماتی ازجمله پیاده‌سازی روش‌های یادگیری ماشین بر روی داده‌های شبکه‌های اجتماعی، پردازش تصویر تصاویر ارسالی از پهپاد و همچنین تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، طراحی و پیاده‌سازی پنل مدیریتی، طراحی و پیاده‌سازی سایت و اپلیکیشن موبایل برای مدیریت بحران است.

این سامانه شامل ۴ زیر سیستم است که عبارتند از:زیر سیستم تعامل و ارتباط کاربر با سیستم تصمیم‌یار مدیریت بحران، زیر سیستم استخراج اطلاعات متنی از شبکه‌های اجتماعی، زیر سیستم پردازش و استخراج اطلاعات از تصویر و زیر سیستم تلفیق اطلاعات شبکه‌های اجتماعی و تصاویر با استفاده از شبکه بیژین.


شرکت فناوران اطلاعات سخن در یک نگاه

فناوران اطلاعات سخن

ما فهرستی از شرکت‌های فعال در چند حوزه‌ هوش مصنوعی را گردآوری کرده‌ایم تا در اختیار علاقه‌مندان و مخاطبان این حوزه قرار دهیم. در صورتی که شما نیز اطلاعات تکمیلی در خصوص این شرکت‌ها یا کسب‌و‌کارهای دیگری که از قلم افتاده‌اند دارید می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما ارسال نمایید و ما را در تکمیل این فهرست یاری نمایید.
هوشیو به عنوان پایگاه جامع هوش مصنوعی در ایران، ارائه‌دهنده به‌روزترین اخبار و مقالات این حوزه است.
بنر شرکت چند حوزه ای هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]