40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 فناپ ، فعال در زمینه پردازش تراکنش‌های مالی

فناپ ، فعال در زمینه پردازش تراکنش‌های مالی

فناپ در سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را با طراحی و تهیه راهکار بانکی بومی آغاز کرد و در ادامه با ارائه راهکارهای جامع مالی در صنعت فناوری اطلاعات، راهکارهای جامع بیمه‌گری، بورس، مدیریت و پردازش تراکنش‌های مالی فعالیتش گسترش داد.

توسعه و پیاده‌سازی راهکار حمل‌ونقل هوشمند با تکیه‌بر دوربین‌های ثبت تخلف و سرعت‌سنج، ارائه خدمات ارزش افزوده محتوایی و پرداخت بر بستر موبایل، راه‌اندازی اپراتور ارتباطات ثابت مخابراتی، راه‌اندازی نخستین تلویوزیون‌اینترنتی کشور، طراحی و پیاده‌سازی راهکار جامع سازمانی و صنعتی و راه‌اندازی مرکز نوآوری و شتاب دهی کسب‌وکارهای نوپا بخش از دستاوردهای گروه فناپ تا به امروز بوده است.

در حال حاضر فناپ در پنج حوزه‌ی راهبردی فناوری مالی و پرداخت، فناوری زیرساخت و ارتباطات، فناوری نشر محتوا و خدمات ارزش‌افزوده، راهکارهای جامع سازمانی و دولت الکترونیک و نوآوری، پلتفرم‌سازی و سرمایه‌گذاری خطرپذیر فعالیت می‌کند.

به‌نما و به‌خوان از محصولات حوزه فناوری زیرساخت و ارتباطات فناپ هستند، به‌نما یک نرم‌افزار نظارت تصویری است. به‌خوان نیز سامانه مبتنی بر تشخیص پلاک خودرو است.

این دو محصول در پایش و کنترل هوشمند ترافیک کاربرد دارند و از ملزومات ساخت و تحقق «شهر هوشمند» به شمار می‌روند. شرکت رهکام و کنترل ترافیک تهران از محصول یاد شده بهره می‌برند

فناپ فعالیت خود را با حمایت گروه مالی پاسارگاد انجام می‌دهد و هم‌اکنون بخشی از  بانک‌های خصوصی و دولتی کشور، سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری، شرکت‌های بیمه و کارگزاران بورس، در حال استفاده و بهره‌برداری از خدمات و محصولات این شرکت هستند.


شرکت فناپ  در یک نگاه

فناپ


ما فهرستی از شرکت‌های فعال در چند حوزه‌ هوش مصنوعی را گردآوری کرده‌ایم تا در اختیار علاقه‌مندان و مخاطبان این حوزه قرار دهیم. در صورتی که شما نیز اطلاعات تکمیلی در خصوص این شرکت‌ها یا کسب‌و‌کارهای دیگری که از قلم افتاده‌اند دارید می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما ارسال نمایید و ما را در تکمیل این فهرست یاری نمایید.
هوشیو به عنوان پایگاه جامع هوش مصنوعی در ایران، ارائه‌دهنده به‌روزترین اخبار و مقالات این حوزه است.
بنر شرکت چند حوزه ای هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]