40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 همکاری Automation Anywhere با AWS برای تقویت فرایندهای سازمانی با هوش مصنوعی مولد

همکاری Automation Anywhere با AWS برای تقویت فرایندهای سازمانی با هوش مصنوعی مولد

شرکت نرم‌افزار جهانی Automation Anywhere که نرم‌افزار اتوماسیون فرایندهای رباتیک را توسعه می‌دهد، امروز اعلام کرد که یک همکاری استراتژیک با خدمات وب آمازون (AWS) ایجاد خواهد نمود، تا از طریق آن، شرکت‌ها با ترکیبی از اتوماسیون هوشمند و هوش مصنوعی مولد توانمند شوند. در واقع، شرکت Automation Anywhere از طریق این همکاری، از Amazon SageMaker JumpStart و Amazon Bedrock برای ارائه پایگاه گسترده مشتریان خود با قابلیت‌های هوش مصنوعی مولد پیشرفته استفاده خواهد کرد.

از طرفی، به گفته این شرکت، این کار، به مشتریان، انعطاف‌پذیری، انتخاب و قابلیت اطمینان بیشتری در به کارگیری راه‌حل‌های اتوماسیون خودشان می‌دهد. در حقیقت، با رویکرد منحصربه‌فرد AWS با Bedrock که از ارائه‌دهندگان برتری همچون Anthropic و Stability.ai تشکیل شده مشتریان Automation Anywhere می‌توانند برنامه‌های مولد مبتنی بر هوش مصنوعی را به سرعت با مدل مناسبی برای خود بسازند. میکوچی، مدیرعامل شرکت Automation Anywhere در این باره گفت: «مشتریان ما با فناوری‌های کلیدی AWS مانند Text برای پردازش اسناد، AWS Connect برای خدمات مشتری و کتابخانه AI/ML Sagemaker از بهترین مدل‌های زبان بزرگ بهره خواهند برد.»

AWS

واقعیت این است که Automation Anywhere و AWS شراکتی را در سال ۲۰۱۷ گسترش دادند و از این طریق، توانستند همکاری خود را فراتر از زیرساخت‌های اصلی به کمک هوش مصنوعی توسعه دهند. این شرکت‌ها بر این باورند که ادغام راه‌حل‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در حوزه‌هایی مانند تجربه مشتری، پردازش اسناد و هوشمندی مرکز تماس، باعث خواهد شد ارتباط آن‌ها با بازار قوی‌تر شود، به طوری که به گفته مدیرعامل Automation Anywhere با این ادغام، مشتریان می‌توانند به‌راحتی مراحل هوش مصنوعی را بدون هیچ کدی به گردش کار اتوماسیون خود اضافه کنند و به‌زودی از این طریق، آن‌ها بالاترین کیفیت را با مدل‌های هوش مصنوعی مولد دریافت خواهند کرد.

او همچنین ادعا می‌کند که گاردریل‌های تعبیه‌شده در پلتفرم این شرکت، تضمین می‌کنند که تنها از داده‌های تأییدشده با هوش مصنوعی مولد استفاده می‌کنند و نتایج، قابل پیش‌بینی و باکیفیت خواهند بود.

ساده‌سازی اتوماسیون سازمانی از طریق هوش مصنوعی مولد

حقیقت آن است که ترکیب اتوماسیون و هوش مصنوعی مولد، نشان‌دهنده یک هم‌افزایی قدرتمند است که در آینده‌ای نزدیک، بهره‌وری بیشتری را نصیب آن‌ها خواهد کرد و به همین منظور، برای معرفی هوش مصنوعی مولد به پلتفرم Automation Anywhere، این شرکت با AWS و Google Cloud همکاری کرده است.

مدیرعامل Automation Anywhere در این باره گفت: «ما با ادغام دستاوردهای بهره‌وری اتوماسیون، به‌نوعی به بهره‌وری سرعت می‌بخشیم؛ دستاوردهایی همچون درک احساسات، خلاصه‌سازی اسناد، خواندن سریع و استخراج داده‌ها از اسناد کلیدی و تولید محتوای موردنیاز. این موارد به محض اینکه در میلیاردها کاربر تجاری ضرب شود، این قدرت را دارد که کل صنایع را متحول کند و نحوه کار ما را کاملاً تغییر دهد.» در واقع، وی بر این باور خود تأکید می‌کند که هوش مصنوعی مولد در آینده نقشی اساسی در سامان دادن به تعاملات انسانی با اتوماسیون خواهد داشت.

لازم به ذکر است، شرکت Automation Anywhere قرار است از طیف وسیعی از ابزارهای اتوماسیون مولد مبتنی بر هوش مصنوعی، از جمله Automation Co-Pilot + Generative AI for Business Users ،Automation Co-Pilot + Generative AI for Automators، و Document Automation + Generative AI با همکاری گوگل رونمایی کند و از این طریق، این امکان را برای هر کسی فراهم نماید که اتوماسیون خود را ایجاد کند.

همکاری Automation Anywhere

استفاده از پلتفرم Automation Anywhere

WebPT، یک پلتفرم ثبت الکترونیکی پزشکی مبتنی بر وب، اخیراً شروع به استفاده از پلتفرم اتوماسیون هوشمند سرتاسر ابری این شرکت کرده است. همچنین بانک ITAU که بزرگ‌ترین بانک در برزیل است، هزاران ربات بومی ابری Automation Anywhere را که بر روی AWS اجرا می‌شوند، برای خود مستقر کرده است.

آینده Automation Anywhere رو به کدام سوست؟

بر اساس گفته مدیرعامل Automation Anywhere این شرکت متعهد است ادغام هوش مصنوعی خود را با AWS، Google Cloud و سایر شرکا بیشتر تقویت کند. در واقع، هدف این سرمایه‌گذاری آن است که مشتریان را قادر سازد، تا از قدرت هوش مصنوعی مولد در کسب‌وکار خود به بهترین شکل استفاده کنند.

همچنین این شرکت مدعی است که هوش مصنوعی و اتوماسیون به عنوان رابطی برای محاسبات تجاری محسوب می‌شوند. به عبارت دیگر، با معرفی راه‌حل‌های نوآورانه‌ای مانند Co-Pilot for Automators، این شرکت امکان ایجاد فرایندهای تجاری از طریق یک رابط مکالمه را در عین ساده‌سازی مراحل ساختمان و آزمایش از طریق اتوماسیون در نظر می‌گیرد. به گفته این شرکت، با Co-Pilot برای کاربران تجاری، اتوماسیون‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در هر برنامه یا تجربه هوش مصنوعی تعبیه می‌شوند، به طوری که آن‌ها بی‌نهایت در دسترس و انعطاف‌پذیر خواهند شد.

بنر اخبار هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]