پوشش رسانه‌ای جیتکس ۲۰۲۴ | با ما همراه باشید

Filter by دسته‌ها
chatGTP
ابزارهای هوش مصنوعی
اخبار
گزارش
تیتر یک
چندرسانه ای
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
دانش روز
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
رویدادها
جیتکس
کاربردهای هوش مصنوعی
کتابخانه
اشخاص
شرکت‌های هوش مصنوعی
محصولات و مدل‌های هوش مصنوعی
مفاهیم
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
مقاله
 سامانه‌های برتر تولید زبان طبیعی در سال 2021

سامانه‌های برتر تولید زبان طبیعی در سال 2021

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تولید زبان طبیعی (NLG)، که یکی از زیرمجموعه‌‌های پردازش زبان طبیعی (NLP) است، از داده‌ها، متنی به زبان طبیعی مشابه زبان انسان تولید می‌کند. سیستم‌های نرم‎افزاری NLG بر اساس داده‌های ورودی گزارش یا روایتی توصیفی تولید می‌کند. این نرم‌افزار همچنین می‌تواند متن را به گفتارِ رسا برگرداند.

در ادامه فهرستی از شرکت‌های برترِ ارائه کننده خدمات تولید زبان طبیعی را ارائه می‌کنیم.

(این فهرست به ترتیب حروف الفبا است).


  1. Arria

Arria

Arria NLG هوش مصنوعی‌ای استکه داده‌های ساختاریافته را به زبان طبیعی تبدیل می‌کند. نرم افزار Arriaاز طریق تحلیل داده‌ها، خودکارسازی دانش knowledge automation، تولید زبان، و ارسال اطلاعاتِ سفارشی از فرآیندهای انسانی برای انجام تجزیه و تحلیل‌های ماهرانه و انتقال اطلاعات مستتر در داده‌ها کپی‌برداری می‌کند. سامانه تولید زبان طبیعی Arria بر اساس اطلاعات استخراج شده از داده‌ها به طور خودکار روایت‌هایی غنی و متقاعدکننده می‌نویسد.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.


  1. Amazon Polly

Amazon Polly

Amazon Polly سرویسی مبتنی بر API است.این سامانه با استفاده از فناوری‌های پیشرفته یادگیری عمیق، گفتاری مشابه صدای انسان می‌سازد. Amazon Polly صداهایی واقعی به زبان‌های مختلف تولید می‌کند؛ متن را به گفتاری مشابه گفتار انسان تبدیل می‌کند؛ و این امکان را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا برنامه‌ای سخنگو بسازد و نمونه‌های کاملاً جدیدی از محصولات سخنگو speech-enabled products ایجاد کند. سرویس تبدیل متن به گفتارِ Polly با استفاده از فناوری‌های پیشرفته یادگیری عمیق،گفتاری طبیعی و مشابه صدای انسان می‌سازد.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.


  1. AX Semantics

AX Semantics

AX Semantics یک شرکت نرم افزاری است که در زمینه نرم‌افزارهای مجهز به هوش مصنوعی و تولید زبان طبیعی فعالیت دارد. نرم‌افزار مبتنی بر SaaS این شرکت امکان تولید محتوا به صورت خودکار را در اختیار مشتریان، با هر تعدادی که باشند، قرار می‌دهد. این نرم افزار در بخش‌های تجارت الکترونیکی، بازرگانی، مالی و انتشارات رسانه به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نرم‎افزار 110 زبان دنیا را پوشش می‌دهد؛ و قابلیت‌هایی مانند تولید زبان طبیعی از داده‌های ساختاریافته، تولید و ترجمه متن به زبان‌های مختلف، و ویرایش درخطِ شهودی دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.


4.Automated Insights

Automated Insights

Automated Insights خالق Wordsmith است. Wordsmith سامانه تولید زبان طبیعی است که داده‌ها را به متنی آموزنده تبدیل می‌کند. این سامانه امکان شخصی‌سازی کامل گزارش، به روزرسانی سریع و آنی محتوا و دسترسی به یک API قدرتمند برای انتشار محتوای انعطاف‌پذیر را در اختیار شما قرار می‌دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.


  1. Quill

Quill

Quill یک سامانه هوشمند خودکار است که از طریق تولید‌ زبان‌‌ طبیعی امکان تغییر و تبدیل گزارش گردش‌ کار را در اختیار شرکت‌ها قرار می‌دهد. این سامانه داده‌ها را به متن تبدیل می‌کند و آن را بلافاصله در داشبورد کاربران قرارمی‌دهد. در سامانه Quill کاربران همچنین این امکان را دارند تا به طور خودکار و در مقیاس بالا متن‌های داده محور ایجاد کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.


6.Textengine.io

Textengine.io

Textengine.io یک سامانه سلف‌سرویس و مبتنی بر هوش مصنوعی برای تولید‌ زبان‌‌‌ طبیعی است که داده‌های ساختاریافته‌ را به متن تبدیل می‌کند. قابلیت‌هایی همچون تحلیل‌های زبانی هوشمندانه، رابط کاربری قابل فهم، ترجمه ماشینی و خودکار ساختارهای متن، و بسیاری از موارد دیگر را دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.


  1. vPhrase

vPhrase

vPhrase Analytics یک شرکت نوپای هندی است که با استفاده از فناوری‌های یادگیری ماشین و تولید‌ زبان‌ طبیعی هوش تجاری و گزارش‌های خودکار تولید می‌کند. سامانه اصلی آن Phrazor نام دارد و با استفاده از تولید زبان طبیعی داده‌های پیچیده را به گزارش‌های ساده و قابل فهم تبدیل می‌کند. این سامانه به طور خودکار از داده‌های ساختاریافته عبارت‌ها و اطلاعاتی مختصر و پرمعنا به زبان طبیعی تولید می‌کند. Phrazor این قابلیت را دارد تا در چند سطر و با چند نمودار و جدول توضیحات وگزارش‌هایی مبتنی بر داده‌ها و روایت‌هایی قابل فهم بنویسد.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.


  1. Yseop

Yseop

Yseop با استفاده از فناوری‌های پیشرفته هوش مصنوعی بازه‌ای از راهکارهای تولید زبان طبیعی را در اختیار کاربران قرا می‌دهد تا گزارش‌ها و مقاله‌های خود را ارتقاء دهند. این شرکت از فناوری‌ پیشرفته تولید زبان طبیعی و مجموعه‌ای از ابزارهای تخصصی استفاده می‌کند تا گزارش نویسی، مدیریت فروش، و سایرفرایندهای تجاری را پشتیبانی کند؛ Yseop هوش مصنوعی را به خدمت می‌گیرد تا از مجموعه‌ داده‌های پیچیده روایت‌های نوشتاری دقیقی تولید کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

میانگین امتیاز / 5. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]