پوشش رسانه‌ای جیتکس ۲۰۲۴ | با ما همراه باشید

Filter by دسته‌ها
chatGTP
ابزارهای هوش مصنوعی
اخبار
گزارش
تیتر یک
چندرسانه ای
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
دانش روز
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
رویدادها
جیتکس
کاربردهای هوش مصنوعی
کتابخانه
اشخاص
شرکت‌های هوش مصنوعی
محصولات و مدل‌های هوش مصنوعی
مفاهیم
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
مقاله
 درایه پرداز نیروان ؛ خالق استارتاپ دراپز

درایه پرداز نیروان ؛ خالق استارتاپ دراپز

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت دانش‌بنیان درایه پرداز نیروان، ماموریت خود را بهبود سلامت مالی جامعه از طریق‌ توانمندسازی افراد برای اتخاذ تصمیم‌های مالی و تسهیل مدیریت امور مالی شخصی معرفی می‌کند.

از جمله حوز‌ه‌های فعالیت شرکت درایه پرداز نیروان می‌توان به طراحی، توسعه، فروش، تجزیه و تحلیل، نظارت فنی، پیاده سازی، پشتیبانی و نگهداری فنی و عرضه خدمات مربوط به سیستم‌های یکپارچه سازمانی و‌ سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتریان، ارائه خدمات مشاوره در خصوص مدیریت استراتژیک، مدیریت منابع انسانی و بازاریابی مجاز داخلی و خارجی (غیر هرمی) اشاره کرد.

تولید و پشتیبانی نرم افزارهای سفارش مشتری، ارائه و پشتیبانی بسته‌های نرم افزاری، مشاوره و نظارت بر اجرای طرح‌های انفورماتیکی، افتتاح حساب‌های بانکی و اخذ وام و تسهیلات و اعتبارات از کلیه بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری دولتی و خصوصی داخلی یا خارجی برای شرکت‌ها از دیگر مواردی است که درایه پرداز نیروان در آن فعالیت می‌کند. اما از شناخته شده ترین فعالیت‌های این شرکت می‌توان به‌استارت‌آپ دراپز اشاره کرد.

دراپز

سرویس پس‌انداز هوشمند دراپز به صورت محصولی در اختیار بانک‌ها قرار می‌گیرد تا از طریق وب‌سایت، اینترنت‌بانک و یا موبایل‌بانک، به مشتریان ارائه شود. این سرویس به صورت روزانه حساب بانکی و در نتیجه رفتار مالی مشتری را تحلیل کرده و بر اساس نوعی الگوریتم،  مشخص می‌کند که مبالغی را در چه زمان‌هایی می‌تواند برای شما به صورت خرد خرد و پویا پس‌انداز کند. الگوریتم دراپز این مبالغ را به گونه‌ای تعیین می‌کند که علاوه بر تامین مبلغ هدف پس‌انداز شما، مشکلی برای تامین هزینه‌های ضروری و روزمره مشتری ایجاد نکند.

مبالغ مشخص شده به صورت خودکار در بانک پس انداز می‌شود. در مواقع لازم از طریق پنل تحت وب می‌توان به مقدار مورد نیاز از این پس‌انداز برداشت کرد. همچنین می‌توان گزارشی از وضعیت حساب دراپز جهت نظارت و مدیریت بر پس‌انداز در اختیار داشت. درایه پرداز نیروان اگرچه وعده نسخه اپلیکیشنی دراپز را هم داده اما تا امروز این نسخه در بازار عرضه نشده‌است.

دراپز توانسته از چند جشنواره و مسابقه جوایزی را به دست بیاورد و سازندگان آن مدعی هستند که دراپز از نظر امنیت پیاده‌سازی شده، همسطح امنیت سرویس‌های بانکی متداول است. یکی از نکات قابل اشاره اینکه تا کنون خدمات این سرویس به صورت رایگان در اختیار مشتری‌ها قرار دارد. این سرویس هم اکنون برای بانک آینده پیاده‌سازی شده‌است و طبق گفته صاحبان این سرویس در آینده همکاری خود را با چند بانک داخلی دیگر و چند بانک در خارج از کشور آغاز خواهد کرد. توجه اصلی دراپز در میان دیگر سرویس‌های ارائه دهنده خدمات درگاه پرداخت اینترنتی، کیف پول، خرید و فروش بیمه و مدیریت مالی و مخارج روزانه بر روی نیاز مشتری به مدیریت حساب خود قرار داده شده‌است.


شرکت درایه پرداز نیروان در یک نگاه

درایه پرداز نیروان


ما فهرستی از شرکت‌های فعال در حوزه داده کاوی را گردآوری کرده‌ایم تا در اختیار علاقه‌مندان و مخاطبان این حوزه قرار دهیم. در صورتی که شما نیز اطلاعات تکمیلی در خصوص این شرکت‌ها یا کسب‌وکارهای دیگری که از قلم افتاده‌اند دارید می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما ارسال نمایید و ما را در تکمیل این فهرست یاری نمایید.
هوشیو به عنوان پایگاه جامع هوش مصنوعی در ایران، ارائه‌دهنده به‌روزترین اخبار و مقالات این حوزه است.

میانگین امتیاز / 5. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]