Filter by دسته‌ها
chatGTP
ابزارهای هوش مصنوعی
اخبار
گزارش
تیتر یک
چندرسانه ای
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
دانش روز
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کتابخانه
اشخاص
شرکت‌های هوش مصنوعی
محصولات و مدل‌های هوش مصنوعی
مفاهیم
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
مقاله
 هوش مصنوعی به خدمات گوگل اضافه شد

هوش مصنوعی به خدمات گوگل اضافه شد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

هوش مصنوعی به خدمات جستجوی گوگل اضافه خواهد شد و فهرستی طولانی از قابلیت‌های جذاب و جدید را برای این غول جست‌وجو به ارمغان خواهد آورد.

گوگل فهرستی طولانی از تغییرات را در تازه‌ترین بروزرسانی خود ارائه کرده است؛ قدرت‌نمایی گوگل در نمایش نتایج جستجوی سازماندهی شده با هوش مصنوعی است اما در حال حاضر عرضه آن با دامنه محدودی شروع شده است. هوش مصنوعی گوگل قادر خواهد بود که با ارائه نتایج مرتبط براساس جستجوی کاربران، یک تجربه تمام و کمال ایجاد کند. این شرکت می‌گوید صفحات گردآوری‌شده با هوش مصنوعی شامل «چشم‌اندازهایی از سراسر وب» مانند مقاله‌ها، ویدئوها و رویدادها خواهد بود.

مرورهای هوش مصنوعی گوگل نیز که تکه‌هایی از اطلاعات تولیدشده توسط هوش مصنوعی هستند که در بالای نتایج وب مشاهده می‌شوند، دچار تغییر و تحولاتی شده‌اند؛ گوگل در حال ترکیب یک طراحی جدید در بخش پیوندهای برجسته به صفحات وب است و می‌گوید آزمایش‌ها نشان داده است که این طراحی باعث افزایش ترافیک به وب‌سایت‌های پشتیبانی‌کننده‌ای شده که به آنها پیوند می‌دهد.

تبلیغات نیز به نمای کلی هوش مصنوعی اضافه می‌شوند؛ گوگل می‌گوید این ویژگی ابتدا در ایالات متحده عرضه می‌شود.

همچنین ویژگی تازه دایره کشیدن برای جستجو (Circle to Search) نیز دارای قابلیت‌های جدیدی می‌شود؛ این ویژگی در حال حاضر می‌تواند فوراً آهنگ‌هایی را که می‌شنوید، جستجو کند. گوگل خاطرنشان می‌کند که این ویژگی اکنون در بیش از ۱۵۰ میلیون دستگاه اندرویدی در دسترس است.

گوگل لنز نیز بالاخره شامل ارتقا شده است؛ کاربران می‌توانند نه تنها از طریق تصویر بلکه از طریق ویدئو و صدا برای جستجو اقدام کنند و این قابلیت جدید به کاربر امکان می‌دهد سؤالات پیچیده درباره تصاویر متحرک بپرسد.

گوگل در مثالی از این موضوع، دیدن ماهی در یک آکواریوم و استفاده از گوگل لنز برای پرسیدن اینکه «چرا آنها با هم شنا می‌کنند؟» را آورده است. به گفته گوگل، هوش مصنوعی از آن کلیپ ویدئویی و ضبط صدای کاربر برای شناسایی گونه‌های ماهی‌ها و توضیح اینکه چرا آنها با هم معاشرت و شنا می‌کنند، استفاده می‌کند.

گوگل لنز همچنین در حال بهبود و ارتقای تجربه خرید کاربران خود است؛ گوگل جستجوی محصول ارتقا یافته را به طور چشمگیری مفیدتر از نسخه قبلی توصیف می‌کند و می‌گوید نتایج هوش مصنوعی اکنون شامل اطلاعات ضروری در مورد محصول جستجو شده، از جمله بررسی‌ها، قیمت‌ها در خرده فروشی‌های مختلف و محل خرید می‌شود.

همه قابلیت‌های گوگل لنز در حال حاضر در دسترس هستند، اگرچه برخی از آنها نیاز به انتخاب کردن دارند. جستجوهای ویدئویی در سطح جهانی برای کاربران Search Labs در دسترس است. همچنین ورودی صوتی برای گوگل لنز اکنون برای کاربران انگلیسی زبان در برنامه گوگل در سیستم عامل‌های اندروید و iOS در دسترس است.

میانگین امتیاز / 5. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]