Filter by دسته‌ها
chatGTP
ابزارهای هوش مصنوعی
اخبار
گزارش
تیتر یک
چندرسانه ای
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
دانش روز
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
رویدادها
جیتکس
کاربردهای هوش مصنوعی
کتابخانه
اشخاص
شرکت‌های هوش مصنوعی
محصولات و مدل‌های هوش مصنوعی
مفاهیم
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
مقاله
 KingSpec با محصولاتی جذاب به جیتکس ۲۰۲۴ می‌آید

KingSpec با محصولاتی جذاب به جیتکس ۲۰۲۴ می‌آید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

KingSpec یکی از شرکت‌های حاضر در رویداد جهانی جیتکس ۲۰۲۴ است؛ این شرکت ارائه‌دهنده پیشرو راه‌حل‌های ذخیره‌سازی پیشرفته است.

رویداد جیتکس ۲۰۲۴ در بازه زمانی ۱۴ تا ۱۸ اکتبر ۲۰۲۴ در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می‌شود و رهبران صنعت، دولت‌ها، استارت‌آپ‌های نوآور و سرمایه‌گذاران را گرد هم می‌آورد تا آینده اقتصاد دیجیتال را شکل دهند و  KingSpec آخرین نوآوری‌های ذخیره‌سازی خود را در غرفه H15-E40 به نمایش خواهد گذاشت.

KingSpec  در رویداد جهانی جیتکس ۲۰۲۴

در رویداد جهانی جیتکس ۲۰۲۴، KingSpec آخرین پیشرفت‌های خود در زمینه ذخیره‌سازی را به نمایش می‌گذارد و محصولات پیشرفته‌ای را که برای برنامه‌های ذخیره‌سازی حرفه‌ای و مصرف‌کننده طراحی شده‌اند را معرفی می‌کند.

به عنوان نامی قابل‌اعتماد در صنعت ذخیره‌سازی، KingSpec در حال حاضر، ‌در چشم‌انداز فناوری به سرعت درحال‌توسعه ایستاده است. از بازدیدکنندگان رویداد جهانی جیتکس ۲۰۲۴ دعوت می‌شود تا بررسی کنند که KingSpec چگونه نوآوری را با دنیای ذخیره‌سازی ادغام می‌کند.

SSD USB قابل‌حمل، آخرین پیشرفت KingSpec در فناوری ذخیره‌سازی قابل‌حمل است؛ با سرعت خوانش فوق‌العاده سریع تا ۲۰۰۰ مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن ۱۸۰۰ مگابایت بر ثانیه، امکان انتقال سریع فایل را فراهم می‌کند و برای حرفه‌ای‌ها و تولیدکنندگان محتوا ایده‌آل است.

US5 تا ظرفیت ۲ ترابایت در دسترس است و فضای ذخیره‌سازی کافی برای فیلم، موسیقی و عکس  را فراهم می‌کند. سازگاری گسترده آن با iOS، macOS، Android، HarmonyOS و Windows آن را به یک راه حل همه‌کاره برای کاربران در چندین پلتفرم تبدیل می‌کند.

با استفاده از رابط نوع C، US5 همچنین از ضبط ProRes برای کاربران اپل پشتیبانی می‌کند و تجربه‌ای یکپارچه را برای کسانی که به فضای ذخیره‌سازی قابل‌حمل با کارایی بالا نیاز دارند، ارائه می‌کند.

برای علاقه‌مندان به بازی، OneBoom DDR5 RGB Templar افزودنی قدرتمندی است. این ماژول حافظه دارای ۳۲ گیگابایت رم DDR5 با حداکثر فرکانس چشمگیر ۷۶۰۰ مگاهرتز است که عملکرد فوق‌العاده‌ای را برای سخت‌ترین برنامه‌ها و بازی‌ها تضمین می‌کند. سیستم نورپردازی داخلی RGB جلوه‌های قابل تنظیمی را ارائه می‌کند و به گیمرها اجازه می‌دهد تنظیمات خود را با نورپردازی پویا شخصی‌سازی کنند که کاملاً با محیط بازی آن‌ها هماهنگ شده و تجربه بازی عمیق‌تری را ارائه می‌دهد.

KingSpec از همه شرکا، مشتریان و دوستان دعوت می‌کند تا از غرفه H15-E40 در GITEX GLOBAL 2024 بازدید کنند. تیم کارشناسان این شرکت برای بحث در مورد آخرین نوآوری‌های فناوری و نمایش طیف متنوعی از راه‌حل‌های ذخیره‌سازی، از جمله SSD، آماده هستند.

چه حرفه‌ای باشید که به دنبال فضای ذخیره‌سازی با ظرفیت بالا باشید و چه از علاقه‌مندان به بازی که به دنبال عملکرد سریع برق‌آسا هستید، KingSpec راه حلی برای رفع نیازهای شما دارد.

میانگین امتیاز / 5. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]