Filter by دسته‌ها
chatGTP
ابزارهای هوش مصنوعی
اخبار
گزارش
تیتر یک
چندرسانه ای
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
دانش روز
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
رویدادها
جیتکس
کاربردهای هوش مصنوعی
کتابخانه
اشخاص
شرکت‌های هوش مصنوعی
محصولات و مدل‌های هوش مصنوعی
مفاهیم
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
مقاله
 همراه اول با محوریت هوش مصنوعی به جیتکس ۲۰۲۴ می‌آید

همراه اول با محوریت هوش مصنوعی به جیتکس ۲۰۲۴ می‌آید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

رویداد جهانی جیتکس ۲۰۲۴ در بازه زمانی ۲۳ تا ۲۷ مهرماه ۱۴۰۳ در دبی برگزار می‌شود؛ تا به امروز برآورد شده است که بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ شرکت از ۱۸۰ کشور دنیا در این رویداد حضور خواهند داشت.

در رویداد جیتکس ۲۰۲۴ توجه‌های زیادی به هوش مصنوعی معطوف شده است و به بستری برای تبادل دانش و همکاری‌های بین‌المللی در راستای شکل‌گیری اقتصاد دیجیتال و تسریع تحولات در آن بدل شده است.

 در این بین همراه اول نیز از این رقابت جهانی عقب نمانده است؛ این اپراتور همراه کشور با هدف کلیدی تقویت جایگاه خود در این اقتصاد نوین، برای سومین سال متوالی در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

همراه اول قرار است در این رویداد، سرویس‌ها و نوآوری‌های خود را در پنج بخش تخصصی شامل «زندگی دیجیتال»، «راهکارهای هوشمند»، «خدمات ارتباطی»، «تجارت الکترونیکی» و «آینده» به نمایش گذارد.

همراه اول با نمایش و ارائه خدمات و سرویس‌هایی در زمینه‌های فین‌تک، توریسم، ابری، راهکارهای هوشمند، چت‌بات‌های پیشرفته قصد دارد نشان دهد که چطور با استفاده از فناوری‌های نوین، زندگی دیجیتالی کاربران را بهبود می‌بخشد.

با توجه به اینکه رویداد مذکور نه تنها یک نمایشگاه فناوری است، بلکه بستری کلیدی برای تأثیرگذاری در اقتصاد دیجیتال جهانی است به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا ضمن نمایش دستاوردهای خود، راه‌های جدیدی برای هم‌افزایی و همکاری در سطح بین‌المللی ایجاد کنند.

در این راستا اپراتور همراه اول تلفن همراه کشور نیز با حضور فعال در این نمایشگاه به دنبال جذب سرمایه‌گذاران، برقراری همکاری‌های تجاری جدید و شبکه‌سازی حرفه‌ای در حوزه‌های نوین از جمله هوش مصنوعی است.

از طرفی دیگر، این رویداد جهانی فرصتی بی‌نظیر برای شرکت‌ها و استارتاپ‌ها فراهم می‌آورد تا با نوآوری‌های فناورانه خود، به توسعه اقتصاد دیجیتال کمک کنند.

جیتکس به عنوان نقطه‌ای استراتژیک برای شکل‌گیری همکاری‌های تجاری و تبادل دانش، نقشی محوری در تسریع روند دیجیتالی‌شدن جوامع ایفا می‌کند.

بنابراین، از جمله اهداف دیگر همراه اول از این حضور، جذب مخاطبان بین‌المللی برای پلتفرم‌های دیجیتال توسعه‌یافته خود، تقویت روابط با سایر شرکت‌های فناورانه و ارائه راهکارهایی است که بتواند به توسعه اقتصادی دیجیتال در ایران و منطقه کمک کند.

همچنین با حضور متخصصان، سرمایه‌گذاران و کارآفرینان از سراسر جهان، جیتکس برای همراه اول فرصتی است تا شبکه ارتباطی خود را گسترده‌تر کند و در لبه تحولات جهانی باشد.

به طور کلی جیتکس بستری حیاتی برای همه شرکت‌کنندگان است تا ضمن نمایش نوآوری‌های خود، از پیشروان فناوری نیز برای آینده خود الهام بگیرند.

میانگین امتیاز / 5. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]