Filter by دسته‌ها
chatGTP
ابزارهای هوش مصنوعی
اخبار
گزارش
تیتر یک
چندرسانه ای
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
دانش روز
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
رویدادها
جیتکس
کاربردهای هوش مصنوعی
کتابخانه
اشخاص
شرکت‌های هوش مصنوعی
محصولات و مدل‌های هوش مصنوعی
مفاهیم
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
مقاله

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

شکرت اسپایر سولوشن (Spire Solutions) مشارکت خود را در رویداد جهانی جیتکس اعلام کرده است. این شرکت فعال در زمینه امنیت اطلاعات در دبی است که به بیش از هزار شرکت فعال در خاورمیانه و آفریقا خدمات ارائه می‌کند.

شرکت Spire Solutions به عنوان پیش‌گام فناوری و امنیت سایبری در عصر هوش مصنوعی، راه‌حل‌های فناوری یکپارچه مبتنی بر هوش مصنوعی را ارائه می‌کند که برای مقابله با تهدیدات سایبری در حال تکامل که کسب‌وکارها با آن مواجه هستند، طراحی شده است.

این راه‌حل‌ها شامل خدمات امنیتی مدیریت شده، مشاوره امنیت سایبری، خدمات ضد باج‌افزار و راه‌حل‌هایی برای بهینه‌سازی عملکرد مرکز عملیات امنیتی سازمان‌ها است.

«سید کوادری»، مدیرعامل شرکت Spire Solutions، اظهار داشت: «تحول دیجیتال منطقه خاورمیانه به سرعت در حال پیشرفت است و هوش مصنوعی نقش اصلی را در این مسیر ایفا می‌کند. در  Spire Solutions، ما متعهد به شکل‌دادن به آینده‌ای هستیم که فناوری به نفع همه باشد. در این مسیر با استفاده از هوش مصنوعی برای افزایش امنیت سایبری، ما سازمان‌ها را قادر می‌سازیم تا با اطمینان در چشم‌انداز دیجیتال در حال تحول حرکت کنند».

«پشتوانه فناوری و ارائه خدمات ما امنیت سایبری را برای مشاغلی که اقتصاد منطقه‌ای و جهانی را هدایت می‌کنند، ساده می‌سازد. در عصری که تهدیدات سایبری به یک همراه همیشگی برای شرکت‌ها بدل شده‌اند، تیم متخصص ما پشتیبانی شبانه‌روزی را تضمین می‌کند.»

«در حالی که هوش مصنوعی می‌تواند در تغییر روش تأمین امنیت سایبری نقش داشته باشد؛ اما خطرات بالقوه‌ای را نیز به همراه دارد. برای کسب‌وکارها، دولت‌ها و جامعه بسیار مهم است که به این آسیب‌پذیری‌ها رسیدگی کنند، استفاده اخلاقی از هوش مصنوعی را اعمال کنند و چارچوب‌های حاکمیتی قوی برای محافظت از آینده ایجاد کنند.»

در رویداد جهانی جیتکس ۲۰۲۴، شرکت Spire Solutions  فناوری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را ارائه می‌کند که رویه‌های امنیت سایبری را در بخش‌های دولتی و خصوصی متحول می‌کند.

این شرکت در زمینه‌های حیاتی از جمله ضد باج‌افزارها، تجزیه‌وتحلیل امنیتی، پزشکی قانونی دیجیتال، پاسخ به حادثه، حفاظت از ریسک دیجیتال، حاکمیت داده‌ها و امنیت ابری فعالیت خواهد کرد.

بازدیدکنندگان از غرفه این شرکت در رویداد جهانی جیتکس می‌توانند از سخنرانی کارشناسان در خصوص چشم‌انداز فعلی باج‌افزارها، حملات سایبری مبتنی بر هوش مصنوعی، ریسک دیجیتال و راهکارهای حفاظتی در مقابل آن‌ها، مدیریت ریسک جامع و خطرات نادیده گرفته شده هوش مصنوعی بهره‌مند شوند.

میانگین امتیاز / 5. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]