پوشش رسانه‌ای جیتکس ۲۰۲۴ | با ما همراه باشید

Filter by دسته‌ها
chatGTP
ابزارهای هوش مصنوعی
اخبار
گزارش
تیتر یک
چندرسانه ای
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
دانش روز
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
رویدادها
جیتکس
کاربردهای هوش مصنوعی
کتابخانه
اشخاص
شرکت‌های هوش مصنوعی
محصولات و مدل‌های هوش مصنوعی
مفاهیم
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
مقاله
 EZVIZ؛ تکامل از «زندگی امن» به «زندگی راحت»

EZVIZ؛ تکامل از «زندگی امن» به «زندگی راحت»

زمان مطالعه: 2 دقیقه

EZVIZ با حضور در GITEX 2024، تحول سریع‌تری را در حوزه خانه‌های هوشمند رقم می‌زند و با بهره‌گیری از امنیت‌محور و اکوسیستم فناوری‌های در حال گسترش محصولات خود، زندگی آسان‌تری را ممکن می‌سازد.

EZVIZ به پیشرفت در ارائه راه‌حل‌های امنیتی جامع برای خانه ادامه می‌دهد و با افزودن ربات‌های نظافت، کنترل محیط خانه و موارد دیگر، اکوسیستم گسترده‌تری را شکل می‌دهد.

در نمایشگاه GITEX امسال، EZVIZ مسیر خود را برای ایجاد خانه‌ای مبتنی بر امنیت و هوشمندی با شعار «به سوی تحول آسان» به نمایش گذاشته و توجه گسترده‌ای را به سخت‌افزارهای نوآورانه و راه‌حل‌های سیستماتیک خود در غرفه جذاب C80 در سالن ۲۶ جلب کرده است.

«آلبرت هاو»، مدیر تجاری EZVIZ در خاورمیانه گفت: «EZVIZ هدف دارد تصور افراد از یک خانه هوشمند جامع را با محصولات پیشرفته و قابلیت‌های هم‌پوشانی آن‌ها تغییر دهد. در EZVIZ، «آسان بودن» مهم‌ترین اصل همه کارهایی است که انجام می‌دهیم. ما امیدواریم یک تحول آسان در خانه‌ها آغاز کنیم که همه بتوانند آن را بپذیرند.»

EZVIZ، به‌عنوان یک پیشگام جهانی با موفقیت‌های اثبات‌شده در بازار، بار دیگر در خط مقدم نسل جدید سیستم‌های امنیتی خانگی قرار گرفته است که به‌صورت روان دوربین‌ها، زنگ درها، گوشی‌های درب و قفل‌ها را به هم متصل می‌کند. با معرفی ربات‌های نظافت چندمنظوره، راه‌حل‌های انرژی خورشیدی خانگی، کنترل‌های خودکار خانه و موارد دیگر، آنچه بیشتر توجه را به خود جلب می‌کند، نمایش توانایی‌های یک خانه هوشمند است.

EZVIZ با معرفی چندین فناوری جدید توسعه‌یافته در داخل شرکت، استانداردهای جدیدی برای امنیت همه‌جانبه تعیین کرده است. برای مثال، حالت Always-On Video (AOV) در دوربین‌های باتری‌دار، فناوری Dual-Lens برای پوشش بهینه، و دید در شب رنگی (ColorFULL) برای نظارت در نور بسیار کم.

این توانمندی تحقیق و توسعه قوی، مجموعه‌های رقابتی‌ای را به GITEX آورد، از جمله دوربین‌های فضای باز 4G که حفاظت از مزارع و کمپ‌ها را امکان‌پذیر می‌کنند و همچنین سری دوربین‌های باتری خورشیدی که نیاز به کابل‌کشی را کاملاً از بین می‌برد.

All visitors will get a chance to test out EZVIZ’s newest smart home products

علاوه بر این، EZVIZ یک شبیه‌سازی کامل از مجموعه محصولات Smart Entry خود ارائه داد تا از حفاظت و ارتباطات درب ورودی پشتیبانی کند. این محصولات با دوربین‌های EZVIZ هماهنگ بوده و استفاده از آن‌ها به‌طور ذاتی آسان است. EZVIZ گزینه‌های متنوعی از جمله دوربین چشمی HP2، زنگ درب دو لنزی EP3x Pro، سیستم دربازکن تصویری HP7 و انواع قفل‌های هوشمند برای دسترسی بدون کلید برای آپارتمان‌ها، خانه‌ها و ویلاها ارائه می‌دهد.

EZVIZ با تکامل از «زندگی امن» به «زندگی راحت»، نوآوری‌های خود را گسترش داده است تا خانه‌ای بدون دردسر را در چندین سطح مختلف برای افراد فراهم‌کند. در این میان، تمرکز ویژه‌ای بر روی ربات‌های نظافت دارد تا موقعیت جدیدی در این حوزه کسب کند.

جاروبرقی و تی رباتیک RS20 Pro و اولین ماشین چمن‌زنی خودکار این شرکت، با ارائه تجربه نظافتی کاملاً خودکار و بدون نیاز به دخالت انسانی، مخاطبان را از داخل خانه تا فضای باز تحت تأثیر قرار دادند. این محصولات بسیاری از فناوری‌های ثبت‌شده EZVIZ را به کار گرفته‌اند تا نیاز به کار انسانی را به حداقل برسانند.

میانگین امتیاز / 5. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]