Filter by دسته‌ها
chatGTP
ابزارهای هوش مصنوعی
اخبار
گزارش
تیتر یک
چندرسانه ای
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
دانش روز
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
رویدادها
جیتکس
کاربردهای هوش مصنوعی
کتابخانه
اشخاص
شرکت‌های هوش مصنوعی
محصولات و مدل‌های هوش مصنوعی
مفاهیم
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
مقاله
 با نوآوران برتر جیتکس ۲۰۲۴ آشنا شوید

با نوآوران برتر جیتکس ۲۰۲۴ آشنا شوید

زمان مطالعه: 3 دقیقه

شمارش معکوس برای برگزاری بزرگ‌ترین رویداد فناوری منطقه، جیتکس ۲۰۲۴ آغاز شده است؛ رویدادی که تمام صنایع را در سراسر دنیا تحت تاثیر قرار می‌دهد.

رویداد امسال بزرگ‌تر و جاه‌طلبانه‌تر از همیشه است و غول‌های فناوری، استارت‌آپ‌های پیش‌گام و نوآوران از سراسر دنیا را گرد هم می‌آورد. رویداد جیتکس ۲۰۲۴، نمایی از تازه‌ترین دستاوردها در دنیای هوش مصنوعی، امنیت سایبری، ابر و جریان داده است؛ در این گزارش نگاهی دقیق‌تر به برخی از بازیگران اصلی که رهبری رویداد جیتکس ۲۰۲۴ را بر عهده دارند، خواهیم انداخت:

کلادفلر

کلادفلر در حال ارائه جدیدترین مجموعه از محصولات خود است که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا کنترل محیط‌های فناورانه خود را دوباره به دست گیرند. هدف ابر اتصال مبتنی بر هوش مصنوعی آن‌ها، ارائه دید و امنیت بیشتر است و از یک شبکه جهانی در بیش از ۳۳۰ شهر استفاده می‌کند.

این شرکت همچنین راهکارهای Zero Trust Security و DDoS Protection را در کنار ابزارهای نوآورانه جدید مانند AI Audit  و Workers AI برجسته خواهد کرد.

غرفه کلادفلر در سالن 5، شماره  B20واقع شده است.

Confluent

این شرکت پیش‌گام در جریان داده‌ها، آخرین قابلیت‌های خود را برای سهولت دسترسی و امنیت بیشتر پردازش جریان داده برای شرکت‌ها معرفی خواهد کرد.

رویداد جیتکس ۲۰۲۴، به این شرکت اجازه می‌دهد تا نشان دهد که چگونه این نوآوری‌ها پردازش داده‌ها و قابلیت‌های هوش مصنوعی را تقویت می‌کنند.

CyberKnight

این شرکت پیشرو در امنیت سایبری با ارائه طیف وسیعی از راه‌حل‌ها از CrowdStrike تا Xage، قصد دارد نشان دهد که چگونه سازمان‌ها می‌توانند انعطاف‌پذیری سایبری را تقویت کنند و برای تهدیدات دیجیتال فردا آماده شوند.

غرفه CyberKnight در سالن 6، شماره D10 قرار دارد.

Dynatrace

این شرکت راه‌حل‌های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را معرفی می‌کند که سازمان‌ها را قادر می‌سازد تا بینش عمیقی از داده‌ها به دست آورند.

پلتفرم مجهز به هوش مصنوعی آنها، مدیریت پیشرفته، قابلیت مشاهده ابری و ادغام امنیتی را ارائه می‌دهد و به شرکت‌ها کمک می‌کند تا در چشم‌انداز رو به رشد دنیای فناوری، جایگاه خود را حفظ کنند. آنها همچنین بهبودهایی در تجربه کاربری و تجزیه‌وتحلیل گزارش‌ها را در برنامه خود دارند. این شرکت در سالن ۷، غرفه E25 قرار دارد.

G42

این هلدینگ فناوری مستقر در امارات، از مفهوم شبکه هوشمند خود در رویداد جیتکس ۲۰۲۴ رونمایی می‌کند. با همکاری انویدیا و OpenAI، راه‌حل‌های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را ارائه می‌کند. تمرکز این شرکت بر بخش‌هایی مانند دولت، بهداشت و درمان و انرژی است. هدف آنها این است که هوش مصنوعی را به ابزاری تبدیل کنند که به‌اندازه برق ضروری باشد.

این شرکت در سالن ۸، غرفه F30 قرار دارد.

Halcyon

این شرکت در حال معرفی پلتفرم انقلابی ضد باج‌افزار خود در خاورمیانه است که با یک ماژول جدید پیشگیری از استخراج داده‌ها (DXP) تکمیل شده است. با افزایش تهدیدات باج‌افزار، هدف رویکرد جدید این شرکت، محافظت از داده‌های حساس است که معمولاً توسط گروه‌های باج‌افزار استفاده می‌شود. این شرکت در سالن ۹، غرفه G12 قرار دارد.

Hewlett Packard Enterprise

این شرکت راه‌حل‌های هوش مصنوعی را به نمایش می‌گذارد، راه‌حل‌هایی که منجر به پایداری و تحول صنعت می‌شود؛ این شرکت در سالن ۶، غرفه A30 قرار دارد.

Hytera

دوربین‌های بدنه هوشمند SC780 و SC880 این شرکت، آخرین نوآوری‌های ایمنی عمومی هستند که در این رویداد به نمایش گذاشته می‌شوند. این دوربین‌های بدنه که با قابلیت‌های 4G و 5G طراحی شده‌اند، برای تقویت زیرساخت‌های امنیتی هستند. ویژگی‌های پیشرفته آن‌ها شامل تشخیص مبتنی بر هوش مصنوعی و گواهی IP68 برای انعطاف‌پذیری بیشتر می‌شود.

این شرکت در سالن ۱۰۷ غرفه H20 قرار دارد.

IDDA

آژانس نوآوری و توسعه دیجیتال آذربایجان (IDDA) در حال ارائه ابتکارات تحول دیجیتال آذربایجان از جمله خدمات دولت الکترونیک و نوآوری در امنیت سایبری است.

این آژانس چندین استارت‌آپ و شرکت فناوری اطلاعات را در اکوسیستم فناوری رو به رشد خود به نمایش می‌گذارد و پتانسیل این کشور را به عنوان یک مرکز تجاری منطقه‌ای برجسته می‌کند.

این آژانش در سالن ۱۱، غرفه I18 قرار دارد.

Jacky’s Business Solutions با همکاری Samsung Gulf Electronics

این شرکت در راستای معرفی طیف وسیعی از راه‌حل‌های پیشرفته به رویداد جیتکس ۲۰۲۴ می‌آید و آینده فناوری موبایل و برنامه‌های کاربردی صنعت را بازتعریف می‌کند.

نوآوری‌های این شرکت، شامل ارائه ویژگی‌های امنیتی و مدیریتی سطح بالا برای صنایع مختلف، تلفن‌ها و تبلت‌های مجهز به هوش مصنوعی است. این نوآوری‌ها بهره‌وری، امنیت و کارایی را در چشم‌انداز دیجیتال افزایش می‌دهد.

آن‌ها در سالن ۲۰، غرفه ۱۵ قرار دارند.

دانشگاه هوش مصنوعی محمد بن زاید

 این دانشگاه در رویداد جیتکس ۲۰۲۴، نشان خواهد داد که چگونه هوش مصنوعی بخش‌های کلیدی صنایع را پیش می‌برد و توسعه پایدار را هدایت می‌کند و همچنین تلاش‌های امارات متحده عربی برای رهبری در هوش مصنوعی و نوآوری را تقویت می‌کند و تعهد دانشگاه را به حل چالش‌های دنیای واقعی برجسته می‌کند.

میانگین امتیاز / 5. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]