40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 ده برند برتر جهان در زمینه هوش مصنوعی مکالمه‌ای

ده برند برتر جهان در زمینه هوش مصنوعی مکالمه‌ای

در این بخش به معرفی ده برند برتر جهان در زمینه هوش مصنوعی مکالمه‌ای می‌پردازیم. هوش مصنوعی مکالمه‌ای برای کسب‌وکارها از ارزش بالایی برخوردار است، چون به‌سودآوری بالا برای سازمان‌ها کمک می‌کند. هوش مصنوعی مکالمه‌ای تاکنون برای ارتقای بازدهی عملیات‌ها، بهبود فرایندهای منابع انسانی، افزایش دسترسی به کسب‌وکارها و موارد دیگری ازاین‌دست به‌کاررفته‌است. به‌بیان‌خلاصه، می‌توان‌گفت که‌این فناوری پیشرفته راهکاری اقتصادی در اختیار کسب‌‌وکارها قرار می‌دهد. به‌خاطر همین مزایای بی‌شمار است که هوش مصنوعی مکالمه‌ای زیربنای عملیات‌های روابط‌عمومی بسیاری از سازمان‌ها قرار گرفته‌است. در ادامه، ده برند برتر جهان در هوش مصنوعی مکالمه‌ای را مرور می‌کنیم، تا ببینیم هرکدام چه سابقه‌ای، در زمینه این فناوری از خود به‌ جا گذاشته‌است.

ده برند برتر جهان در هوش مصنوعی مکالمه‌ای، از اول به آخر

رتبه نخست: مایکروسافت

در میان ده برند برتر جهان، مایکروسافت جایگاه خود را در عصر فناوری، مخصوصاً هوش مصنوعی مکالمه‌ای تحکیم کرده‌است. این غول فناوری، روباتی ساخته‌است که به کاربران اجازه می‌دهد، چت‌بات‌های مجهز به هوش مصنوعی بسازند؛ آن‌ها می‌توانند این چت‌بات‌ها را به‌ هم متصل و مدیریت‌شان کنند. هوش مصنوعی مکالمه‌ای این شرکت را می‌توان در پلتفرم‌های گوناگون، از جمله وب‌سایت‌ها، نرم‌افزارهای همراه، فیسبوک، مسنجرها، اسکایپ و غیره استفاده‌ کرد. این سایت Azure Bot  مایکروسافت توانایی پشتیبانی از بیش ‌از ۱۸ زبان زنده دنیا را دارد.

رتبه دوم: آمازون

دومین رتبه از ده برند برتر جهان برای ابرشرکت آمازون است. آمازون برای خدماتش در عرصه‌ ارتباط با مشتریان و هوش مصنوعی مکالمه‌ای شناخته ‌شده‌است؛ ازجمله خدماتی که در این ‌حوزه ارائه‌ می‌دهد، می‌توان به Lex اشاره‌کرد. این سرویس رابط‌های مکالمه‌ای شفاهی و متنی را با نرم‌افزارهای گوناگون ادغام می‌کند. این سرویس، هم‌رده سرویس‌های کاملاً ‌مدیریت‌شده است و بدین ترتیب، نگهداری زیرساخت‌ها را ساده‌تر می‌کند.

ده برند برتر هوش مصنوعی

رتبه سوم: آوامو Avaamo  

در میان ده برند برتر جهان، آوامو یکی دیگر از شرکت‌های نرم‌افزاری یادگیری عمیق است که با تمرکز بر رابط‌های مکالمه‌ای، مسائل شرکتی پیچیده و مهم را در زمینه هوش مصنوعی مکالمه‌ای حل ‌می‌کند. آوامو هدف بسیار واضحی را دنبال می‌کند و آن تبدیل رایانش مکالمه‌ای به‌صنعتی مستقل ‌است. دراین‌راستا، این‌ شرکت مشغول ساخت فناوری‌های مرکزی هوش مصنوعی در حوزه‌های شبکه‌های عصبی، ساخت گفتار و یادگیری عمیق است.

رتبه چهارم: گوگل

گوگل یکی از ده برند برتر جهان در هوش مصنوعی مکالمه‌ای است که بدون شک، بدعت‌آفرینی‌های زیادی خلق‌ کرده‌است. یکی‌ از این نوآوری‌ها را می‌توان Dialogflow دانست، که ‌با تکیه‌بر پردازش زبان عصبی، راهکارهای رابط انسان و کامپیوتر تولید می‌کند. پلتفرم هوش مصنوعی مکالمه‌ای Dialogflow چت‌بات‌، دستیارِ صوتی و دستیارهای مجازی می‌سازد که به پلتفرم‌های مکالمه‌ای فراوانی، ازجمله دستیار گوگل، متصل ‌هستند.

رتبه پنجم: سنس‌فورث Senseforth.ai

شرکت هوش مصنوعی سنس‌فورث یکی از برترین ارائه‌دهندگان راهکارهای هوش مصنوعی مکالمه‌ای است. این شرکت راهکارهای خود را در اختیار شرکت‌ها و مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد، تا در لحظه و به‌ صورت خودکار، مکالمات شبه‌انسانی بسازند. اثرگذاری Senseforth.ai در تمام صنایع، از جمله بهداشت‌ودرمان، سفر، خدمات مالی، مخابرات، تجارت الکترونیک و حوزه‌های دیگر، ثابت ‌شده‌است. این ‌شرکت توانسته کامل‌ترین مجموعه روبات‌های هوش مصنوعی مکالمه‌ای را در میان ده برند برتر جهان ارائه دهد؛ این مجموعه شامل روبات‌های تجاری از پیش ‌ساخته‌شده است که در حوزه‌های خدمات مشتریان، فروش، منابع انسانی، پشتیبانی IT، مدیریت دانش و سایر حوزه‌های سازمانی به‌کار می‌روند.

رتبه ششم: آی‌بی‌ام IBM

آی‌بی‌ام نیز یکی دیگر از ده برند برتر جهان است که به‌ویژه برای اختراع دستیار واتسون مورد تحسین همگان قرار گرفته‌است. واتسون یک پلتفرم هوش مصنوعی مکالمه‌ای است که پاسخ‌های سریع‌تر، شفاف‌تر و دقیق‌تر را به مشتریان ارائه‌ می‌دهد. مزیت بزرگ این پلتفرم را می‌توان دراین دانست که مشتریان می‌توانند فارغ از دستگاه، نرم‌افزار یا کانالی که در دست ‌دارند، از آن استفاده‌کنند. این پلتفرم از طریق پاسخ خودکار به‌سؤالات رایج، بار کاری را از روی عوامل انسانی برداشته و تأخیر در ساعاتِ شلوغی را کاهش ‌می‌دهد.

رتبه هفتم: نوانس Nuance  

شهرت نوانس در صنعت هوش مصنوعی مکالمه‌ای به تنوع طیف محصولاتش برمی‌گردد. آنچه این شرکت را از سایرین متمایز می‌کند، نرم‌افزار احراز هویت صدا و مرکز تماس آن ‌است. به‌همین‌خاطر است که Nuance روابط تجاری و داده‌های لازم برای ساخت سیستم‌های موفق را در اختیار دارد. به‌علاوه، به ‌لطف تخصصش در ارتباط چندکانالی با مشتریان و چت‌بات جدیدش در میان ده برند برتر جهان قرار گرفته‌است.

رتبه هشتم: اینبنتا Inbenta  

اینبنتا برندی جهانی ‌است که با استفاده از هوش مصنوعی مکالمه‌ای، زمینه‌ صحبت مشتریان را تشخیص‌داده و بر این ‌اساس، پاسخ مناسب را ارائه‌ می‌کند. Inbenta کنترل‌گر گفت‌وگو نیز ارائه ‌می‌دهد که با تکیه ‌بر ‌آن، کاربران می‌توانند مکالماتی طبیعی و شخصی ایجاد کنند، در صورتی که مشتریان به‌کمک متخصص نیاز داشته ‌باشند، چت‌بات می‌تواند مکالمه را به ‌پشتیبان مربوطه انتقال ‌دهد.

رتبه نهم: رولای Rulai

چت‌بات مجهز به هوش مصنوعی رولای یک پلتفرم هوش مصنوعی مکالمه‌ای عالی در میان ده برند برتر جهان به ‌شمار می‌رود، چون قابلیت‌های گوناگونی دارد. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به‌ درک زمینه مکالمه، پیش‌بینی رفتار کاربر، کشف ترجیحات مشتریان، انجام کارهای مناسب و جابه‌جایی بین مسائل اشاره کرد. استفاده از درک زبان طبیعی مبتنی بر یادگیری عمیق به ‌این چت‌بات اجازه ‌داده ‌است تا در صورتی که مقصود کاربر را متوجه نشده، از او بخواهد حرفش را تکرار یا شفاف‌سازی‌ کند.

رتبه دهم: سفورا Sephora

سفورا خدمات هوش مصنوعی مکالمه‌ای خود را با چت‌بات مجهز به Kik ارائه ‌می‌دهد. این ‌شرکت به‌تازگی چت‌بات خود را به پلتفرم‌هایی همچون فیسبوک مسنجر نیز وارد کرده ‌است.

بنر اخبار هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]