40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 دانشگاه کالیفرنیا سن‌دیگو برگزار می‌کند: آموزش رایگان الگوریتم‌ها و ساختارهای داده Capstone

دانشگاه کالیفرنیا سن‌دیگو برگزار می‌کند: آموزش رایگان الگوریتم‌ها و ساختارهای داده Capstone

دوره آنلاین آموزش رایگان الگوریتم‌ها و ساختارهای داده  Capstone در دانشگاه کالیفرنیا سن‌دیگو برگزار می‌شود. نکته‌ای کلیدی که در این دوره آموزشی بر روی آن تأکید شده ترکیب دانش الگوریتم‌ها و زیست‌شناسی به منظور ساخت نرم‌افزاری برای حل یک چالش بیولوژیکی است. این دوره می‌تواند مجموعه‌ای از کار چندوجهی باشد که یک تجربه علمی برای علاقه‌مندان خواهد بود. این دوره در حقیقت آموزشی مبتنی بر تحقیق است که به‌نوعی یک پروژه مهم آموزشی را به نمایش می‌گذارد. به بیانی دیگر، ساختارهای داده Capstone یک تکلیف نهایی است و به دلیل کاربردهای عملی و مهارتی آن، برای کمک به دانش و مهارت‌های حرفه‌ای فراگیران، نقش مهمی در آماده‌سازی آن‌ها برای بازار کار ایفا می‌کند.

ثبت‌نام دوره آنلاین آموزش رایگان الگوریتم‌ها و ساختارهای داده Capstone از تاریخ ۲۷ اکتبر آغاز می‌گردد و حدود ۴ هفته به طول می‌انجامد (۸-۱۰ ساعت در هفته). فراگیران برای ثبت‌نام و شرکت در این دوره به عنوان پیش‌نیاز به حداقل یک زبان برنامه‌نویسی (حلقه‌ها، آرایه‌ها، پشته‌ها و بازگشت) و نیز ریاضیات (اثبات با استقراء و اثبات از طریق تضاد) نیاز دارند.

داوطلبان با شرکت در این دوره ضمن پشتیبانی از edX به طور رایگان تا ۲۴ نوامبر به مؤسسات و دانشگاه‌های کلاس جهانی دسترسی خواهند داشت.

الگوریتم‌ها و ساختارهای داده Capstone

درباره این دوره و سرفصل‌های آن، چه می‌دانید؟

واقعیت این است که ساخت یک الگوریتم کامل برای جمع‌آوری ژنوم از قطعات DNA بر روی یک مجموعه داده واقعی، یک چالش بزرگ با تقاضای عمده در صنعت بیوتکنولوژی چندمیلیارد دلاری است. در این دوره سعی خواهد شد در قالب سرفصلی اساسی، کار به نحوی پیش برود که فراگیر، خود برنامه نرم‌افزاری بهینه‌سازی‌شده خود را برای توالی‌یابی ژنوم طراحی کند. در واقع، این چالش، کلان داده کل برنامه MicroMasters را پوشش خواهد داد. حتی پس از معرفی مختصری از مراحل مورد نیاز برای ساخت مونتاژکننده ژنوم، به فراگیر اجازه داده می‌شود، تا برای شروع کار با داده‌های واقعی گرفته‌شده از یک ماشین توالی‌یابی، قدم‌هایی بردارد و ببیند آیا قادر است نرم‌افزار مونتاژ ژنوم را طراحی کند و از این طریق بتواند با نرم‌افزارهای محبوب مورد استفاده رقابت کند.

در این دوره چه چیز خواهید آموخت؟

فراگیران در دوره آنلاین آموزش رایگان الگوریتم‌ها و ساختارهای داده  Capstone مواردی همچون «الگوریتم‌های نمودار»، «الگوریتم‌های مونتاژ ژنوم» و «بهینه‌سازی الگوریتم» را یاد خواهند گرفت.

چه کسانی این دوره را تدریس می‌کنند؟

تدریس دوره آنلاین آموزش رایگان الگوریتم‌ها و ساختارهای داده  Capstone را مدرسان زیر بر عهده دارند:

Phillip Compeau یکی از مدرسان این دوره است. وی دارای مدرک دکتری و استادیار زیست‌شناسی محاسباتی دانشگاه کارنگی ملون است. همچنین وی یکی از بنیانگذاران Rosalind است که یک پلتفرم آنلاین برای یادگیری بیوانفورماتیک است.

Pavel Pevzner نیز یکی دیگر از مدرسان این دوره است. وی دارای مدرک دکتری و استاد علوم کامپیوتر در دانشگاه کالیفرنیا، سن‌دیگو است که در زمینه‌های الگوریتم‌های بیوانفورماتیک، بازآرایی ژنوم، تعیین توالی DNA و پروتئومیکس محاسباتی به طور تخصصی فعالیت دارد. از جمله تألیف‌های وی «الگوریتم‌های بیوانفورماتیک»، «کتاب‌های درسی زیست‌شناسی مولکولی محاسباتی: رویکرد الگوریتمی» و «مقدمه‌ای بر الگوریتم‌های بیوانفورماتیک» است.

برای ثبت‌نام این دوره لازم است بدانید

کاربران ایرانی به دلیل پاره‌ای از تحریم‌ها، برای ثبت‌نام این دوره با محدودیت مواجه هستند. لذا داوطلبان ایرانی باید یا با استفاده از فیلترشکن اقدام به ثبت‌نام کنند و هر بار که به پروفایل خود برای ادامه درس مراجعه می‌کنند، حتماً فیلترشکن‌ آن‌ها روشن باشد، یا سعی کنند اکانت خود را با IP غیر از ایران ایجاد نمایند.

رویداد هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]