40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 مقدمه‌ای بر هوش مصنوعی برای کسب‌و‌کار، هدف از دوره، محتوای دوره

مقدمه‌ای بر هوش مصنوعی برای کسب‌و‌کار، هدف از دوره، محتوای دوره

در دنیای مدرنی که به لطف هوشمندسازی می‌توان از آن انتظارات بالایی همچون کسب منفعت و سود برای تمامی اعضای جامعه، بهبود مدیریت حوادث، بلعیدن حجم زیادی از داده‌ها و شغلی با آینده‌ای روشن را داشت، آشنایی با هوش مصنوعی ضرورتی اجتناب‌ناپذیر به نظر می‌رسد. وب‌سایت آموزشی یودمی (Udemy) در راستای پیوند کاربران خود با این مقوله سرنوشت‌ساز، دوره آموزشی رایگانی را تحت عنوان «مقدمه‌ای بر هوش مصنوعی برای کسب‌و‌کار» برگزار می‌کند. هدف از این دوره تقویت نبوغ اشخاص با کمک فناوری هوش مصنوعی عنوان گردیده است.

به گزارش هوشیو، وب‌سایت یودمی سطح دوره مذکور را به گونه‌ای در نظر گرفته، که عموم افرادی که در زمینه هوش مصنوعی تخصص خاص ندارند هم بتوانند، به‌عنوان مخاطب از این دوره بهره‌مند گردند. با این اوصاف می‌توانید با خیالی آسوده و بدون نیاز به هیچگونه ابزار و اطلاعات خاصی، تنها با داشتن دانش و تجربه اولیه در مدیریت کسب‌و‌کار، این دوره را پشت سر بگذارید.

موضوعات دوره مقدمه‌ای بر هوش مصنوعی برای کسب‌و‌کار

شرکت‌کنندگانی که در این دوره حضور دارند، می‌توانند مروری داشته باشند بر موضوعاتی همچون «تجزیه‌و‌تحلیل داده‌های پیش‌بینی‌کننده چیست»، «کدام نرم‌افزارهای هوش مصنوعی در دسترس هستند و چگونه می‌توانند عملکرد تجاری را بهبود بخشند» و «مایکروسافت چگونه از فناوری هوش مصنوعی استفاده می‌کند».

در دوره «مقدمه‌ای بر هوش مصنوعی برای کسب‌و‌کار» Peter Maynard، مدیر مدیریت برنامه مایکروسافت، به بررسی این دو موضوع می‌پردازد که «هوش مصنوعی واقعاً چیست» و «چرا و چگونه هوش مصنوعی هر کسب‌و‌کاری را در هر صنعتی متحول می‌کند».

وی ضمن آموزش عناوین فوق همچنین این موضوع را برایتان آشکار می‌سازد که «چگونه فناوری مایکروسافت در خط مقدم این تحول قرار داشته» و همچنین سناریوهایی را در زمان حال و آینده به شما نشان می‌دهد، تا دریابید که چگونه این امر به تجارت کمک می‌کند، تا در‌‌نهایت تحول دیجیتال را در آغوش گیرد.

هوش مصنوعی برای کسب‌و‌کار

هدف از دوره مقدمه‌ای بر هوش مصنوعی برای کسب‌و‌کار

هدف از دوره مقدمه‌ای بر هوش مصنوعی آن است که به مخاطبانش نشان دهد، چگونه تحول دیجیتال در تعدادی از شرکت‌ها، به‌سادگی روی کار‌آمدن یک الگوریتم رقم می‌خورد. اینکه این الگوریتم میزان موفقیت این شرکت‌ها را تعیین کرده و می‌گوید، مجموعه‌های مذکور چگونه از داده‌های خود در آینده استفاده می‌کنند و آیا در‌نهایت زنده می‌مانند یا خیر؟ از دیگر مواردی است که در این آموزش ارائه می‌گردد. با عبور از این ‌پیشینه‌، به بررسی انواع مراحل مختلفی پرداخته خواهد شد، که یک شرکت می‌تواند در آن، از چیزهایی که باید انجام دهد و اطلاعاتی که برای پیروزی در جنگ‌های الگوریتمی نیاز دارد، آگاهی ‌‌یابد. در این دوره همچنین به معرفی چندین نمونه‌ از شرکت‌هایی پرداخته خواهد شد، که در تحول دیجیتال از طریق هوش مصنوعی برنده بوده‌اند.

محتوای دوره شامل چه مواردی است؟

محتوای دوره شامل ۱۲ سخنرانی به مدت‌زمان ۴۷ دقیقه است. عناوین این سخنرانی‌ها شامل این موارد می‌گردد: «مقدمه»، «‌هدیه: دانلود کتاب الکترونیکی هدف‌گذاری»، «هوش مصنوعی چیست؟» «چرا حالا؟»، «مشتریان را درگیر کنید»، «نسخه‌ نمایشی: مشتریان را درگیر کنید»، «کارمندان خود را فعال کنید»، «عملیات خود را بهینه کنید»، «محصولات خود را متحول کنید»، «هوش مصنوعی نبوغ انسان را تقویت می‌کند»، «پلتفرم هوش مصنوعی مایکروسافت» و «نسخه نمایشی: جستجوی شناختی».

این دوره برای چه کسانی مفید است؟

در خصوص این پرسش که این دوره برای چه کسانی است باید گفت، تمامی افرادی که به‌نوعی کنجکاو هستند تا کشف کنند «هوش مصنوعی واقعاً چیست؟» و «چرا و چگونه این فناوری هر کسب‌و‌کاری را در هر صنعتی متحول می‌کند؟» می‌توانند مخاطب دوره باشند.

دوره مقدمه‌ای بر هوش مصنوعی توسط Zigurat Innovation & Technology Business School ارائه می‌گردد.  Zigurat در‌واقع یک مدرسه تجارت جهانی بوده، که بر نوآوری و فناوری متمرکز است و استادان این مدرسه در‌واقع متخصصینی هستند که، در امر آموزش پیشرفته فعالیت دارند. در این مدرسه طیف وسیعی از برنامه‌ها ارائه می‌گردد، که از جمله آنها می‌توانیم به کارشناسی ارشد، آموزش شرکتی و رویدادها، متناسب با نیازهای حرفه‌ای و کسب‌و‌کارها اشاره کنیم. برنامه‌های Zigurat پویا و مبتنی بر تجربه و دانش هیئت‌علمی است، که از رهبران صنعت دیجیتال هستند.

شایان ذکر است: تاکنون در حدود ۲۲۹۴۸ دانشجو از این دوره استفاده کرده‌اند و به آن امتیاز ۴.۲ از ۵ را داده‌اند. جهت استفاده از دوره مذکور می‌توانید به لینک زیر از سایت Udemy مراجعه نمایید و بدون محدودیت زمانی، در زمان دلخواه خود از این آموزش بهرمند شوید.

رویداد هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]