40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 هوش مصنوعی Copilot مایکروسافت اکنون می‎تواند مدیریت کارگران میدانی را آسان‌تر کند

هوش مصنوعی Copilot مایکروسافت اکنون می‎تواند مدیریت کارگران میدانی را آسان‌تر کند

مایکروسافت دستیار هوش مصنوعی Copilot خود را در پلتفرم خدمات میدانی‌اش ادغام کرده که به کارگران میدانی در خط مقدم کمک می‌کند تا بهره‌وری بیشتری داشته باشند و گردش کار را برای آنها ساده‌تر می‌کند. همچنین به سرپرستان این امکان را می‌دهد تا بدانند تکنسین‌ها در حال انجام چه کاری هستند.

به گزارش هوشیو، تکنسین‌های میدانی می‌توانند از هوش مصنوعی برای انجام سریع‌تر کارها استفاده کنند، اما برای مدیران مهم است که بر کار خود نظارت و مدیریت کنند.

 Copilot که از هوش مصنوعی برای تولید متن استفاده می‌کند، برای اولین‌بار در ماه مارس معرفی شد و در حال حاضر بر روی پلتفرم‌های سازمانی مایکروسافت ۳۶۵ در دسترس است. این ابزار برای اولین‎بار توسط کارمندان برای ارائه‌ پاورپوینت مورد استفاده قرار گرفت. این با سرویس Github با همین نام متمایز است. اکنون، Copilot به سرویس Dynamics 365 اضافه می‌شود تا توسط کارگران میدانی مانند تکنسین‌های کابل و برق‌کارها مورد استفاده قرار گیرد و به این کارگران کمک ‌کند تا کار خود را با کارایی بیشتری انجام دهند.

هوش مصنوعی Copilot

با کمکCopilot ، درخواست‌های خدمات ارسال‌شده از طریق Outlook به‌صورت خودکار اطلاعات تماس‌های خدمات قبلی مشتری را جمع‌آوری می‌کند، از جمله اینکه مشتری قبلاً چند‌بار برای خدمات تماس گرفته است. به این ترتیب، سرپرستان می‌توانند سفارش کار را قبل از ارسال آن به کارگران میدانی بررسی کنند. تا پاییز امسال سفارش‌های کاری ایجادشده توسط Copilot، بر اساس زمان سفر، در دسترس بودن و مهارت‌هایشان، افراد خاصی را برای کار پیشنهاد می‌کنند.

تکنسین‌ها می‌توانند وضعیت کاری خود را به‌روزرسانی کنند، به عنوان مثال، اگر به مکانی رسیده‌اند و شروع به رفع مشکل کرده‌اند یا اینکه در مرحله‌ای قرار دارند که دقیقاً می‌دانند چه مشکلاتی وجود دارد. به این ترتیب مدیران درمی‌یابند که در یک پروژه چه اتفاقی می‌افتد و وظایف را اولویت‌بندی می‌کنند. همچنین به آنها اجازه می‎دهد اطلاعات موقعیت شغلی را با جستجوهای کمتری پیدا کنند. در نهایت، Copilot خلاصه‌ای از خدمات را برای مدیران ایجاد می‌کند تا به آنها کمک کند پیشرفت پروژه را پیگیری نمایند.

هرچند به کمک این شیوه مشتریان می‌توانند ببینند تکنسین‌هایشان کجا کار می‌کنند و کارگران میدانی کار کمتری برای انجام دادن خواهند داشت. با این حال، برخی از کارگران نگران نقض احتمالی حریم خصوصی هستند، زیرا ابزارهای با فناوری پیشرفته فعالیت‌های آن‌ها را بیشتر نمایان می‌کند و می‌تواند به بررسی دقیق‌تر و نقض احتمالی حریم خصوصی منجر شود.

لیلی چنگ، معاون برنامه‌های کاربردی و تجاری مایکروسافت، گفت: «آوردن هوش مصنوعی مولد به کار میدانی به کارگران خط مقدم مانند تکنسین‌ها اجازه می‌دهد، سریع‌تر و هوشمندتر کار کنند.»

Copilot در Dynamics 365 در حال حاضر در دسترس کاربران فعلی است. مایکروسافت هنگام آزمایش محصول با مشتریانی در سراسر جهان مانند Hitachi Solutions ،۹ altitudes Group و TechLabs London کار کرده است.

بنر اخبار هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]