Filter by دسته‌ها
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 سلسله نشست‌های الهیات و هوش مصنوعی برگزار می‌شود

سلسله نشست‌های الهیات و هوش مصنوعی برگزار می‌شود

سلسله نشست‌های مرزهای دانشی – سیاستی تحت عنوان «الهیات و هوش مصنوعی» قرار است توسط بخش بین‌الملل مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه برگزار شود.

به گزارش هوشیو و به نقل از خبرگزاری شبستان، سلسله نشست‌های مرزهای دانشی – سیاستی با عنوان «الهیات و هوش مصنوعی» قرار است توسط بخش بین‌الملل مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه، هسته علوم شناختی مرکز رشد و نوآوری پژوهشگاه و مرکز پژوهش‌های مجلس به صورت مجازی برگزار شود.

الهیات و هوش مصنوعی

برنامه نشست‌ها

اولین جلسه از این سلسله نشست‌ها برگزار شده و به پایان رسیده است. نشست اول با موضوع آشنایی با دانش هوش مصنوعی و نقاط تلاقی آن با الهیات بوده که در تاریخ 24 مهرماه و در ساعت 19:30 برگزار شده است. در آن جلسه دکتر بهروز مینایی و دکتر یوریک ویلکس حضور داشته‌اند.

در ادامه برنامه سایر نشست‌های پیش‌رو از این سلسله نشست را با جزئیات تشریح خواهیم کرد:

نشست دوم از سلسله نشست‌های الهیات‌‌‌‌‌‌ و‌‌‌‌‌‌ هوش مصنوعی قرار است در تاریخ 8 آبان‌ماه و در ساعت 19:30 برگزار شود. موضوع این نشست هوش مصنوعی و پدیده آگاهی است و قرار است حجت‌الاسلام دکتر سید محمد سادات منصوری و دکتر جی پی مورلند در آن حضور داشته باشند.

سومین نشست از سلسله نشست‌های الهیات‌‌‌‌‌‌ و‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هوش مصنوعی  قرار است با موضوع هوش مصنوعی و دین برگزار شود. در این نشست دکتر علی رضا طالب‌پور و دکتر تیموثی شتل حضور خواهند داشت و ساعت برگزاری آن هم 22 آبان‌ماه در ساعت 19:30 خواهد بود.

و اما آخرین نشست از سلسله نشست‌های الهیات‌‌‌‌‌‌‌ و‌‌‌‌‌‌‌ هوش مصنوعی تحت عنوان خداباوری و هوش مصنوعی خواهد بود. این نشست هم مانند دیگر نشست‌ها در ساعت 19:30 برگزار خواهد شد و تاریخ برگزاری آن 6 آذرماه خواهد بود. همچنین حجت‌الاسلام دکتر علی رضا قائمی‌نیا و دکتر ویلیام کلاکسین در آن حضور خواهند داشت.

برای شرکت در این سلسله نشست‌های «مرزهای دانشی – سیاستی با عنوان «الهیات و هوش مصنوعی» به لینک http://iict.ac.ir/events مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09331002672 (آقای جهانی) تماس حاصل نمایید.

آخرین اخبار و رویدادهای هوش مصنوعی را با هوشیو دنبال کنید

مقاله ما چطور بود؟

میانگین امتیاز / 5. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.