Filter by دسته‌ها
chatGTP
ابزارهای هوش مصنوعی
اخبار
گزارش
تیتر یک
چندرسانه ای
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
دانش روز
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
رویدادها
جیتکس
کاربردهای هوش مصنوعی
کتابخانه
اشخاص
شرکت‌های هوش مصنوعی
محصولات و مدل‌های هوش مصنوعی
مفاهیم
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
مقاله
 نوآوری اچ‌پی برای حضور در رویداد جیتکس ۲۰۲۴

نوآوری اچ‌پی برای حضور در رویداد جیتکس ۲۰۲۴

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اچ‌پی در خط مقدم آینده بازار کار ایستاده است و  تلاش می‌کند رهبری هوش مصنوعی را با نوآوری‌هایی که به مردم قدرت می‌دهد، در دست بگیرد، در حالی که امنیت و پایداری را در اولویت می‌گذارد.

اچ‌پی حضور خود را در رویداد جهانی جیتکس ۲۰۲۴ قطعی کرده است؛ همانطور که روش کار و زندگی ما با ظهور هوش مصنوعی تکامل می‌یابد، اچ‌پی جدیدترین و بهترین نوآوری‌ها در این زمینه را با راه‌حل‌ها و خدماتی که به افراد و سازمان‌ها امکان می‌دهد در سبک‌های مختلف به روشی که می‌خواهند کار کنند، ادغام کرده است.

ما وارد یک فصل مهم در سفر خود می‌شویم؛ هوش مصنوعی به عنوان نیرویی دگرگون‌کننده ظاهر می‌شود که بهره‌وری و خلاقیت را به چالش می‌کشد و کارمندان نیز به دنبال استقلال بیشتر هستند. در واقع، تنها ۲۸ درصد از کارمندان معتقدند که رابطه سالمی با کار دارند و اغلب احساس خوبی نمی‌کنند و رهبران دنیای فناوری اطلاعات نیز در تلاش هستند تا این شکاف را پر کنند.

رویداد جهانی جیتکس ۲۰۲۴ یک فرصت استثنایی برای اچ‌پی ایجاد می‌کند تا مجموعه‌ای از فناوری‌های قابل‌اعتماد شرکت را به نمایش بگذارد که افراد را قادر می‌سازد تا کار را معنادارتر پیش ببرند و لذت بیشتری پیدا کنند؛ این اقدامات تأثیر پایداری بر دنیای ما ایجاد می‌کند.

با توجه به اینکه دو سوم دانش‌ورزان به دنبال تجربیات کاری شخصی‌سازی شده هستند و ۸۷ درصد حتی حاضرند بخشی از حقوق خود را فدای آن کنند، واضح است که رابطه کارمندان با کار خود همچنان در سطح ناسالم است. این امر بر نیاز مبرم به یک رویکرد شخصی‌سازی شده تأکید می‌کند، جایی که هوش مصنوعی نقشی محوری پیدا می‌کند و کار را بر اساس ترجیحات فردی تنظیم می‌کند.

در رویداد جهانی جیتکس ۲۰۲۴، با همکاری نوآوران صنعت مانند اینتل و انویدیا، اچ‌پی نشان خواهد داد که چگونه در چشم‌انداز تجاری در حال تحول امروز، پیشرو است و راه‌حل‌های پیشرفته‌ای را ارائه می‌دهد که به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد از قدرت هوش مصنوعی استفاده کنند.

اچ‌پی در حال تغییر آینده کار با برخی از سازگارترین رایانه‌های شخصی جهان است که دارای فناوری هوش مصنوعی داخلی هستند؛ از جمله اولین‌های آن می‌توان به رایانه شخصی نسل بعدی 2 در 1 هوش مصنوعی اشاره کرد که برای آزادکاران و مخترعان طراحی شده است.

در رویداد جهانی جیتکس بازدیدکنندگان نگاهی مستقیم به این نوآوری‌ها خواهند داشت؛ در این رویداد همچنین ایمن‌ترین چاپ جهان، با استفاده از آخرین فناوری‌ها برای محافظت از داده‌های شما، به نمایش گذاشته می‌شود و تعهد اچ‌پی به حفظ حریم خصوصی را نشان خواهد داد.

میانگین امتیاز / 5. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]